Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Wspólnie dla klimatu

Wspólnie dla klimatu

Nasze pomysły:

 

KAMERALNIE:

1. Czy zmiany klimatu mają wpływ na przestrzeganie praw człowieka?

2. Zmiany klimatu – fakty czy mity?

 

W TERENIE:

Badanie czystości powietrza wokół szkoły:

Czynności do wykonania w grupie poza zajęciami szkolnymi:

1. Mapa powinna obejmować teren wokół szkoły o powierzchni min. 300m x 300m. Granice powinny wyznaczać ulice, nie musi to być figura foremna.

2. Do skonstruowania mapy możemy wykorzystać plan miejscowości lub narzędzia TIK, np. GIS, Google Maps.

3. Po zapoznaniu się z czynnikami mającymi wpływ na jakość powietrza należy stworzyć legendę do mapy, uwzględniając np. kolorem, jaki wpływ – negatywny czy pozytywny –  ma dany czynnik. Należy pamiętać o skali i innych niezbędnych elementach mapy.

4. Całą grupą powinniśmy dokonać wizji lokalnej. Zaznaczyć na mapie wszystkie zaobserwowane czynniki mogące mieć wpływ na jakość powietrza.

5. Prezentacja mapy wraz z wyjaśnieniami, co ma największy wpływ na jakość powietrza w okolicy szkoły.

6. Opracowanie zebranych materiałów w formie artykułu.

Data dodania: 2021-03-19 17:19:49
Data edycji: 2021-03-19 17:20:47
Ilość wyświetleń: 1370

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej